Alles Top

Alles goed geregeld, van begin tot eind.

Persoonlijke en geweldige service

UPS was mijn kenteken bewijs verloren met de post vanuit het buitenland. Bij Importautos.nl hebben ze daarop effectief gehandeld en alsnog mijn Nederlandse kenteken weten te kunnen regelen. Daaromheen ook altijd bereikbaar, altijd goede en persoonlijke service en snelle respons op alle vragen.

• Toezeggingen nagekomen?

Doen wat ze beloven te doen

Erg fijne communicatie en het geheel volledig naar wens uitgevoerd. Dank jullie wel!

• Toezeggingen nagekomen?

Bijzonder goed en snel/ duidelijk in communicatie

Ondanks dat het importeren wat langer duurde. Is alles perfect verlopen. We werden goed op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen.

Fijne communicatie

Vakkundige en fijne communicatie. Nette klantbehandeling en openheid van het proces. Duurde lang vanwege personeelstekort en vakantieperiode RDW . Snelle reacties per email en telefoon van Importautos. Tot de volgende keer!

Goede service en communicatie

Voor de 4e keer een auto via importauto’s geïmporteerd. Net als de vorige keren is alles vlekkeloos verlopen.

• Toezeggingen nagekomen?

Top service and snelle afhandeling

Zeer professioneel

Dit bedrijf pakt de zaak prima op. Personeel erg vriendelijk, wordt goed op de hoogte gehouden.

transparant, snel en professioneel

niets verder aan toe te voegen

• Toezeggingen nagekomen?

Alles prima en snel geregeld

De import was snel beprijs geregeld. Spullen allemaal op tijd aangeleverd en ook snel in gevoerd en afgewikkeld.

• Toezeggingen nagekomen?

Fijne ondersteuning en snelle actie

a

Uitstekende service & advies

Ben erg tevreden over de service en het advies dat importautos mij heeft gegeven nadat ik een auto in Duitsland had gekocht.

• Toezeggingen nagekomen?

Eerste ervaring met Importautos.nl was meteen top.

Op een kleinigheidje na, dat ongetwijfeld met de vakantieperiode te maken zal hebben, helemaal prima.

Echte meedenkers !!

Prima ervaring - serivegericht en denkend in oplossingen. Duimpje voor Rik en Noah.

Zeer vriendelijke medewerk(st)ers

Al vóór de koop van deze auto heeft Mike ons geholpen met advies. Hij zorgde ervoor, door de historie te checken van de aangeboden “schadevrije” auto’s, dat wij geen uren voor niets in de auto zaten om een auto te bekijken die dan eigenlijk niet goed was. Nu dan eindelijk de juiste auto gevonden in Praag en deze Corvette C7 geïmporteerd. Omdat het geen dagelijkse kost is voor hen (en ons) om uit Tsjechië een auto te halen was het wat meer werk maar werden we goed geholpen met welke info we moesten opvragen bij de verkoper. Fijn contact met Rik en Noah van filiaal Duiven tijdens de periode van wachten op RDW etc. Ik heb wel het idee dat alles standaard ingesteld staat op De Heer ipv Mevrouw ;-)

Zeer goed!

Heel tevreden!

• Toezeggingen nagekomen?

Over het algemeen goed, snel en vriendelijk geholpen.

Over het algemeen goed, snel en vriendelijk geholpen. Het zou wel fijn zijn als je de medewerkers rechtstreeks kunt bellen ipv via het algemene nummer.

perfect

super geregeld.

Fantatische communicatie

Via importautos een auto geïmporteerd uit Duitsland. Fantastische communicatie, ze zijn goed te bereiken en reageren erg snel. Goede nazorg en ik werd goed op de hoogte gehouden van de voortgang. Echt een aanrader!

• Toezeggingen nagekomen?

Fijne, betrouwbare en kundige begeleiding

Bij importauto's reageren ze altijd heel snel en helder. Ze zijn kundig en persoonlijk en dat geeft een goed gevoel. Ik raad ze aan iedereen aan. die een auto wil importeren. Ze nemen je stress weg.

• Toezeggingen nagekomen?

Happy overall, good technical service and handling

The technical aspect of the job was done well and professionally! The team seems well connected with RDW and experienced to get through all the steps in quick time. fAreas for improvement (from my perspective) are: 1) upfront transparency of all costs related to the full process from receiving the car to handing it over to the owner; 2) communication between the client and the technical team (I had a special ask for the number plate which does not seem to have reached the technical team in team - resulting in unneccessary 2 wholes in my car bonet). 3) Front of staff are not well aware of what was/wasn't completed on my car - for example they couldn't tell me if the BPM has been paid or not. Otherwise happy with everything else!

• Knowledge
  • willingness to help of the advisor
  • Did the promises came true

snelle service

snelle service en lager BPM betaald dan oorspronkelijk geschat klein en dus overzichtelijke service over 3 jaar kom ik zeker bij hen terug

• Toezeggingen nagekomen?

Goede, snelle en persoonlijke service en aandacht.

2x een auto geïmporteerd met hulp van Importautos. Dat is bij hen in goede handen. Volgende keer ga ik zeker weer naar Importautos! Deze keer was het een elektrische auto. Importautos regelt het op de juiste wijze zodat ik mijn SEPP subsidie aan kan vragen.

Prettige samenwerking

Importeren verliep soepel.

Goed geholpen

Ik had het all in pakket en ik ben fantastisch geholpen!

Hoge Bergen 3

4704 RH Roosendaal

Over Importautos.nl BV

Importautos.nl is ruim 17 jaar een toonaangevend bedrijf in Nederland in de auto import branche. Of het nu gaat om een eenvoudige BPM-aangifte, een ingewikkelde BPM-taxatie of een volledige ontzorging van een in het buitenland gekochte auto. Wij hebben alle ervaring en kennis in huis om u te ondersteunen. Wereldwijd hebben wij en reikt kennis: * RDW keuringen * BPM taxaties * BPM aangiftes * All Risk verzekerde binnen stalling * 3 locaties Duiven ( Arnhem ) / Roosendaal / Goes * TüV/Dekra EU-Homologatie keuringen voor voertuigen van buiten de EU * Transport wereldwijd * Aflevering aan huis door heel Nederland